L'entorn de l'IES ÍTACA

Mapa amb la procedència dels nostres alumnes. A cada marcador trobareu una petita descripció feta pels alumnes de l'aula d'acollida.

divendres, 3 d’octubre del 2008

Presentació Dídac

Em dic Dídac tinc 15 anys i visc a Sant Boi (Barcelona).
visc amb el meu pare la meva mare i el meu germà.
Fa un any que vinc a l'aula de acollida i m'agrada molt perquè
és molt divertit i a més a més m'agrada el català.
Vull anar a l'Uruguai i m'agradaria ensenyar-lis
que hi ha un altre idioma
i que aprenguéssim a parlar català, nosaltres
no teníem ni idea que hi ha una altra cultura i la veritat és molt maca.
Quan arribo a Catalunya el primer que faig
és posar la televisió per veure si hi ha
un partit del barça però em trobo amb el Madrid,
el meu somni és jugar al barça i portar el número 18.

Dídac